Moet het forum blijven of mag het weg?

Support your forum.
Post Reply

Ja, het forum moet blijven bestaan
11
73%
Nee, het forum mag weg
4
27%

Total votes: 15

MarcB
K1300S

Post by MarcB » Sat 10 Jan 2015, 15:08

Beste Forumleden,

Al enige tijd is het bijzonder rustig op dit forum. Zo af en toe wordt er een posting gedaan maar de activiteiten zijn minimaal. Nu kon ment tot vrij recent zonder in te loggen alle berichten bekijken waardoor wellicht een verkeerd beeld is ontstaan over het forum gebruik. Dit is dan ook de reden dat je eerst moet inloggen om de verschillende postings te kunnen bekijken.

Ondanks deze aanpassing zie ik weinig gebeuren op het forum. Mijn vraag aan jullie is dan ook wat jullie willen dat er met het forum gaat gebeuren. Bij deze dan ook het verzoek de peiling in te vullen.

Bedankt, MarcB

Lennard
K1600GT

Re: Moet het forum blijven of mag het weg?

Post by Lennard » Sun 11 Jan 2015, 10:49

MarcB wrote:Beste Forumleden,

Al enige tijd is het bijzonder rustig op dit forum. Zo af en toe wordt er een posting gedaan maar de activiteiten zijn minimaal. Nu kon ment tot vrij recent zonder in te loggen alle berichten bekijken waardoor wellicht een verkeerd beeld is ontstaan over het forum gebruik. Dit is dan ook de reden dat je eerst moet inloggen om de verschillende postings te kunnen bekijken.

Ondanks deze aanpassing zie ik weinig gebeuren op het forum. Mijn vraag aan jullie is dan ook wat jullie willen dat er met het forum gaat gebeuren. Bij deze dan ook het verzoek de peiling in te vullen.

Bedankt, MarcB
Beste MarcB en natuurlijk ook de forumleden.

Deze vraag heb ik me al vaker gesteld, en het blijft een lastig punt, maar ik heb toen besloten om het forum over te dragen naar jouw om het voort bestaan van het forum te garanderen, ik kom bijna niet meer op het forum maar ik heb wel gestemd dat het forum moet blijven.

Als er toch word besloten om het forum te verwijderen, wil je mij dan een backup van het phpbb forum mailen naar: lennardhaenen@hotmail.nl

Vriendelijke groeten,

Lennard Haenen.

oele
K1200S

Post by oele » Sun 18 Jan 2015, 16:14

Er gebeurt hier helaas veel te weinig idd :(
Maar poos geleden wel veel gehad aan technische info die ik hier kon vinden.
Er staat veel info en ervaring op t forum.
Zou zonde zijn als dat allemaal verdwijnt.
Groeten,

Edwin

Albert
K1200S

Post by Albert » Mon 23 Feb 2015, 16:01

Waarom zet je dit forum niet over naar Motor-Forum.nl hier is ook een K1200S/K1300S forum waar veel meer activiteiten zijn betreffende dit forum.

Albert

oele
K1200S

Post by oele » Thu 26 Feb 2015, 23:38

Is mf niet 1 heel lang topic over de k's, zonder overzicht in categorieën?
Laat ze van daar maar hier komen :P

Marc, ik weet niet wat het je kost, maar een kleine bijdrage vind ik geen punt, mocht dat het probleem zijn.
Groeten,

Edwin

oele
K1200S

Post by oele » Thu 05 Mar 2015, 01:57

Wat mij ontzettend verbaast, is dat op 92x dat dit bericht bekeken is, slechts 3 mensen een reactie hebben gegeven :(
Er staat hier heel veel nuttige info en gebruikers ervaring.
Zeer waardevolle info!
Dus neem even de moeite om de boel hier wat levend te houden ;) ;)
Groeten,

Edwin

Post Reply