Jaarlijkse donatie

Support your forum.
Post Reply
Gnulinux
K1200S

Jaarlijkse donatie

Post by Gnulinux » Tue 07 Jan 2014, 19:22

Dag allen,
De allerbeste wensen voor een ieder en een klein vraagje. Wat is rekeningnr. van de club zodat er weer een klein bedragje
kan worden overgemaakt? Dit voor een glas, vette hap of ander ongemak bij ' t beheren van deze site.

vr.gr.jan
Niets is wat het lijkt

MarcB
K1300S

Jaarlijkse donatie

Post by MarcB » Thu 09 Jan 2014, 08:51

Ook de allerbeste wensen! Ik zal vanavond eea op de site vermelden :-)

MarcB
K1300S

Re: Jaarlijkse donatie

Post by MarcB » Thu 09 Jan 2014, 17:55

De BMW Site draait onder de vlag van de Blackbird Owners Club, kortweg BOC. Het ligt uiteindelijk in de bedoeling om de BMW Site onder te brengen onder het BMW Subforum van de BOC maar dan zo dat met een duidelijk BMW karakter. Het BMW Subforum kan je overigens hier vinden http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... .php?f=106. Waarom nu deze integratie? De afgelopen jaren komt het steeds vaker voor dat Honda Blackbird rijders overstappen op een ander merk / type motor zoals BMW, Kawasaki, Yamaha etc. Maar om dan gelijk de club te verlaten wil je eigenlijk ook niet, je hebt al jaren leuke contacten en waarom overstappen naar een andere club? Kortom, we zijn geruime tijd geleden begonnen andere merken toe te voegen aan de BOC met als voordeel dat clubvriendschappen blijven bestaan! De afkorting BOC kan je ook lezen als BMW Owners Club of Bikers Owners Club, zie bijvoorbeeld http://bikersownersclub.nl. Een leuke wetenswaardigheid is dat inmiddels 3 BOC bestuursleden BMW rijden :D

Zo ben ik dan ook enige tijd geleden begonnen om het Kawasaki GTR forum te migreren naar de BOC site. Dit is een aardige uitdaging aangezien deze site gebouwd is met Snitz / MsAccess terwijl de BOC en BMW Site draait onder phpBB / MySQL. De opgedane kennis wil ik uiteindelijk gebruiken om ook de BMW site over te kunnen zetten.

Door middel van bedrijfssponsoring en een (vrijwillige) ledencontributie is het mogelijk om de BOC site en allerlei aktiviteiten te kunnen betalen. Hiermee houd ik ook het BMW Forum in de lucht. Een donatie is dan ook zeer welkom, het zou nog mooier zijn om dit via de BOC kanalen te laten lopen en hierdoor gelijk BOC betalend lid te worden waardoor je tevens gebruik kan maken van de clubvoordelen zoals bijvoorbeeld de kortingsregeling die we hebben met verschillende bedrijven. Wil je hier meer over weten, lees dan het volgende Betaald lidmaatschap BOC. Wil je hier gebruik van maken of enkel een donatie doen, vergeet dan niet om naast je nickname, ook "BMW Owners Club" te vermelden :)

MarcB
K1300S

Post by MarcB » Thu 23 Jan 2014, 20:49

Bedankt voor je donatie Jan! Ik hoop je een keer te zien bij een BOC treffen :) Zie ook de Evenementen Kalender 2014

werner
K1300S

Post by werner » Sun 26 Jan 2014, 19:44

MarcB wrote:De BMW Site draait onder de vlag van de Blackbird Owners Club, kortweg BOC. Het ligt uiteindelijk in de bedoeling om de BMW Site onder te brengen onder het BMW Subforum van de BOC maar dan zo dat met een duidelijk BMW karakter. Het BMW Subforum kan je overigens hier vinden http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... .php?f=106. Waarom nu deze integratie? De afgelopen jaren komt het steeds vaker voor dat Honda Blackbird rijders overstappen op een ander merk / type motor zoals BMW, Kawasaki, Yamaha etc. Maar om dan gelijk de club te verlaten wil je eigenlijk ook niet, je hebt al jaren leuke contacten en waarom overstappen naar een andere club? Kortom, we zijn geruime tijd geleden begonnen andere merken toe te voegen aan de BOC met als voordeel dat clubvriendschappen blijven bestaan! De afkorting BOC kan je ook lezen als BMW Owners Club of Bikers Owners Club, zie bijvoorbeeld http://bikersownersclub.nl. Een leuke wetenswaardigheid is dat inmiddels 3 BOC bestuursleden BMW rijden :D

Zo ben ik dan ook enige tijd geleden begonnen om het Kawasaki GTR forum te migreren naar de BOC site. Dit is een aardige uitdaging aangezien deze site gebouwd is met Snitz / MsAccess terwijl de BOC en BMW Site draait onder phpBB / MySQL. De opgedane kennis wil ik uiteindelijk gebruiken om ook de BMW site over te kunnen zetten.

Door middel van bedrijfssponsoring en een (vrijwillige) ledencontributie is het mogelijk om de BOC site en allerlei aktiviteiten te kunnen betalen. Hiermee houd ik ook het BMW Forum in de lucht. Een donatie is dan ook zeer welkom, het zou nog mooier zijn om dit via de BOC kanalen te laten lopen en hierdoor gelijk BOC betalend lid te worden waardoor je tevens gebruik kan maken van de clubvoordelen zoals bijvoorbeeld de kortingsregeling die we hebben met verschillende bedrijven. Wil je hier meer over weten, lees dan het volgende Betaald lidmaatschap BOC. Wil je hier gebruik van maken of enkel een donatie doen, vergeet dan niet om naast je nickname, ook "BMW Owners Club" te vermelden :)

beste marc,

als ik me wil registreren op de boc-site lukt dat niet.
er staat steeds dat er niet de goede tekens in het wachtwoord staan.
ik snap er niks van !
is een woord niet goed ??

gr.BMWerner
Image

MarcB
K1300S

Post by MarcB » Sun 26 Jan 2014, 19:49

Werner, het wachtwoord moet tussen 6 en 30 tekens lang zijn, en moeten letters en cijfers in een willekeurige volgorde bevatten. Laat even weten als het nog steeds niet lukt.

werner
K1300S

Post by werner » Mon 27 Jan 2014, 18:47

MarcB wrote:Werner, het wachtwoord moet tussen 6 en 30 tekens lang zijn, en moeten letters en cijfers in een willekeurige volgorde bevatten. Laat even weten als het nog steeds niet lukt.

marc,

ik heb een wachtwoord van 7 tekens ( 4 letters en 3 cijfers ) en toch lukt het niet.
ben ik nou gek ? of niet slim genoeg ??

gr.BMWerner
Image

MarcB
K1300S

Post by MarcB » Mon 27 Jan 2014, 19:29

Bizar, ik ben vanavond niet thuis maar laat mij je account morgen aanmaken, dan zie ik gelijk wat het probleem is

MarcB
K1300S

Post by MarcB » Tue 28 Jan 2014, 18:53

Werner, je account heb ik aangemaakt en je gegevens per mail verstuurd :)

werner
K1300S

Post by werner » Wed 29 Jan 2014, 18:53

MarcB wrote:Werner, je account heb ik aangemaakt en je gegevens per mail verstuurd :)
marc,

het is intussen gelukt. :tumbs:
donatie is onderweg.

gr.BMWerner
Image

MarcB
K1300S

Jaarlijkse donatie

Post by MarcB » Wed 29 Jan 2014, 19:23

Dat is helemaal mooi! Zodra binnen krijg je gelijk toegang tot de "ledencorner" :-)

MarcB
K1300S

Post by MarcB » Sat 01 Feb 2014, 18:30

Op de BOC Site heb ik gelijk maar even een avatar toegevoegd aan het profiel van Gnulinux en werner, was anders zo kaal. Uiteraard kan je dit zelf aanpassen. De avatar ziet er als onderstaand plaatje uit :)

Image

Post Reply