Intermot Keulen

Het Beiersbierhuis kent geen sluitingtijden en iedereen is welkom om te posten.
Post Reply
Erwin
K1600GTL

Intermot Keulen

Post by Erwin » Sat 06 Oct 2012, 10:42

Zijn er nog mensen die morgen naar de Intermot gaan?
Groeten,
Erwin

Where the road ends Adventure begins ...

Image Lid MAG

Lennard
K1600GT

Re: Intermot Keulen

Post by Lennard » Mon 08 Oct 2012, 05:28

Erwin wrote:Zijn er nog mensen die morgen naar de Intermot gaan?
nee, moest werken in het weekend :wet:

Erwin
K1600GTL

Post by Erwin » Mon 08 Oct 2012, 05:53

't Was een heerlijk dagje rijden. Beetje frisse start met op plaatsen 3 graden en dikke mist. Op de beurs veel motoren gekeken; bij een aantal merken van die anorexiamodellen die op motoren aan het poseren waren. Tweeëneenhalf uur op m'n gemak rond geslenterd, waarna ik via Monschau door de Eifel terug ben gereden...

... Wat rijdt die GTL nu heerlijk soepel ...
Groeten,
Erwin

Image Lid MAG

werner
K1300S

Post by werner » Mon 08 Oct 2012, 08:41

Erwin wrote:'t Was een heerlijk dagje rijden. Beetje frisse start met op plaatsen 3 graden en dikke mist. Op de beurs veel motoren gekeken; bij een aantal merken van die anorexiamodellen die op motoren aan het poseren waren. Tweeëneenhalf uur op m'n gemak rond geslenterd, waarna ik via Monschau door de Eifel terug ben gereden...

... Wat rijdt die GTL nu heerlijk soepel ...
erwin,

nog opvallende dingen gezien ?? qua motoren dan.
nieuwe gs ? omdat je die zelf ook gereden hebt.
en dat de GTL super rijdt geloof ik achter elkaar.mooie machine :tumbs:

gr.BMWerner
Image

Erwin
K1600GTL

Post by Erwin » Mon 08 Oct 2012, 18:59

Zo'n beetje elk zichzelf respecterend merk heeft nu een GS-kloon in het gamma. De een wat geslaagder dan de ander. Stukgatie is een tijdje geleden al met de multistrada gekomen, maar daar ga je echt niet mee de weg af. Al was het alleen al vanwege de achterband: die heeft dezelfde afmetingen als die van mijn GTL (190/55 - 17). Bij de crosstourer zijn ze koppeling en schakelpedaal vergeten (eerder een afgeleide van een Accord, maar dan op twee wielen).

Verder heb ik de vernieuwingen aan de K1600 bekeken. Andere kleurtjes, andere handgrepen voor de duo op de GTL, andere mistlampmontage, voor de GTL optioneel armsteunen voor de duo. De schakelaars voelden steviger aan; volgens mij is er een andere leverancier. De display had ook een nieuwtje: de snelheid digitaal op de plaats waar de radioinfo staat:
Image

Op de Intermot wist men mij de vertellen dat dit slechts software is en dat de oudere K1600's hiervan voorzien konden worden. De software daarvoor wordt met een week of 4 vrijgegeven.
Groeten,
Erwin

Image Lid MAG

Post Reply