Schakelaars op stuur

De techniek van de K1200GT en K1300GT.
Post Reply
wil1300lem
K1300GT

Schakelaars op stuur

Post by wil1300lem » Tue 19 Aug 2014, 09:29

We gingen op vakantie en na de eerste bocht kwam ik er achter dat mijn raw het niet meer deden?
Dan eerst maar langs de dealer rijden in Barendrecht. Daar aan de diagnosestekker, schakelaar kapot
aan de linkerkant deed niets het meer :bang: Geen raw, cc, scherm, esa, info, grootlicht, claxon.
Daar sta je dan, niet op voorraad, wat nu gedaan? We gaan gewoon, dan maar zonder raw en de rest :P
Mijn vrouw reed steeds achter me en liet zien welke kant we opgingen en ik stak steeds mijn hand uit :mrgreen:
De dealer zou twee combischakelaars bestellen ook voor rechts. Want wat bleek BMW had een coulanceregeling voor die schakelaars, als er één kapot gaat wordt de andere ook gelijk onder garantie vervangen :mrgreen: waar ik erg blij mee bent. Na de vakantie de motor naar de dealer gebracht en inmiddels zitten de nieuwe combischakelaars er op en alles doet het weer en ziet er netjes uit. Dus jullie weten weer van de hoed en de rand :mrgreen:
Groeten Willem

oele
K1200S

Re: Schakelaars op stuur

Post by oele » Tue 19 Aug 2014, 18:48

Paar weken geleden waren ze daar ook bezig met beide schakelaars vervangen van een GT.
Groeten,

Edwin

Post Reply