Trillingen

Alles wat er zo te koop is voor de K1200GT.
Post Reply
temppie

Trillingen

Post by temppie » Wed 26 Sep 2007, 21:32

Beste GT rijders,

Een overstap gedaan van een 1150 RT naar een GT. effe wennen maar is zeker leuk. Kom nog wel wat kleine probleempjes tegen en aangezien vele rijders inmiddels het wiel hebben uitgevonden wil ik het volgende op het forum plaatsen. Heb een Garmin in de rechter bovenhoek van de motor gemonteerd. Helaas trilt dit toch iets teveel. Zijn er tips ???? Zouden rubberen ringetjes een optie zijn ?? En hoe plaats in een foto van de montage erbij ter illustratie

Groet, Robert
Steun 2.jpg
Steun 1.jpg
Steun.jpg

Erwin
K1600GTL

Re: Trillingen

Post by Erwin » Wed 26 Sep 2007, 22:58

Hallo Robert,

Welkom op dit forum.

Betreft de trillingen, de plaats waar jij je GPS hebt gemonteerd geeft volgens mij niet heel veel stabiliteit, waardoor het geheel de vrijheid heeft te gaan trillen. Rubber ringen geven, denk ik, alleen maar meer ruimte voor trillen.

Mijn Zumo is gemonteerd op de BMW steun voor de Navigator II/III, midden op het stuur. Die montage is zo star dat er geen mogelijkheid is tot trillen. Vandaar dat ik wat rubber kussentjes ertussen geplakt heb. Vooralsnog heb ik weinig trillingen.
ImageImage
Groeten,
Erwin

Where the road ends Adventure begins ...

Image Lid MAG

Kees

Re: Trillingen

Post by Kees » Thu 27 Sep 2007, 04:32

Hallo Robert

Ik heb net als Edwin een BMW steun midden op het stuur zitten. Geen last van trillingen. Jou bevestiging is een beetje aan de zwakke kant. Ik durf er mijn routerol nog niet eens aan te bevestigen.

Gr. Kees

Post Reply